maandag 15 september 2014

Is Meijer Wery door Joost Swarte al te zien in Rotterdam?

Al in 2011 schreef ik over het initiatief in Rotterdam om de grote legendes uit de Rotterdams jazz scene door een aantal tekenaars te vereeuwigen. Het initiatief hiervoor heet R-jam. Joost heeft een ontwerp gemaakt van saxofonist Meijer Wery.
Nu staat in dit artikel op Dichtbij.nl dat net in augustus een andere afbeelding uit de serie, jazztrompettist Louis de Vries door Peter Pontiac, is onthuld op de Oude Binnenweg. In dit artikel wordt genoemd dat een aantal andere afbeeldingen nog moeten komen, waaronder die van Joost.
Echter bijgaande foto staat op de site van R-jam en lijkt toch een echte muur met muurtekening van Joost te bevatten. Verder op de site is niet te vinden of de tekening echt al is onthuld en/of waar deze dan precies te vinden is.

Heeft iemand uitsluitsel waar deze hangt?

1 opmerking:

Renske zei

Ik ben ook heel benieuwd of het al hangt? Meijer Wery was mijn opa en ik zou het werk graag (samen met mijn moeder, zijn dochter) gaan bekijken.